Пропонуємо вашій увазі новий дайджест підприємницьких новин. У цьому випуску:

— Україна отримала перший транш від МВФ;
— у ДФС призначено тимчасове керівництво;
— онлайн-сервіс з отримання довідок для підприємців запрацює в квітні;
— АЦСК ДФС поновило порядок отримання ключів.

Україна отримала перший транш від МВФ

Україна отримала перші 5 млрд доларів від Міжнародного валютного фонду, з яких 2,5 млрд доларів будуть спрямовані в бюджет України, а 2,5 млрд доларів — у НБУ для поповнення золотовалютних резервів.

Згідно із заявою Крістін Лаґард, голови Міжнародного валютного фонду, «українці вжили всіх заходів, які ми очікували і вимагали від них» на початковому етапі.

Протягом цього року Україна отримає ще 5 млрд доларів за умови виконання всіх умов, поставлених Міжнародним валютним фондом перед нею.

Ці гроші, як і решта 7,5 млрд доларів, Україна буде отримувати протягом 4 років у межах нової програми кредитування Extended Fund Facility, затвердженої членами ради директорів МВФ. Згідно з цією програмою курс гривні має бути не вище 22 грн за 1 долар. Прогнозований курс гривні щодо долара в 2020 році становитиме 23,8 грн за 1 долар.

Цей кредит буде отриманий повністю за умови, що відбудеться реформація в енергетичному секторі та Нацбанку, буде здійснено контроль за державними витратами, а також проведено дерегулювання економіки.

У ДФС призначено тимчасове керівництво

23 березня 2015 голова ДФС Ігор Білоус заявив про бажання скласти свої повноваження. Прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк прийняв його відставку і доручив Міністру фінансів провести протягом двох тижнів конкурс на посаду голови ДФС. Крім того, уряд звільнив заступників голови ДФС Володимира Хоменка та Анатолія Макаренка та тимчасово поклав обов'язки глави ГФС на директора Координаційно-моніторингового департаменту ДФС Максима Мокляка.

Онлайн-сервіс з отримання довідок для підприємців запрацює в квітні

З початку квітня цього року, як повідомив міністр юстиції Павло Петренко, підприємці зможуть без відвідування органів юстиції отримати на сайті Мін'юсту такі документи, як:

— витяг з єдиного державного реєстру;
— довідку з єдиного державного реєстру;
— виписку з єдиного державного реєстру,

сплативши ці послуги банківською картою.

Ці документи часто вимагають нотаріуси для посвідчення підпису та партнери по бізнесу при укладенні угод. Тому запровадження такого сервісу дасть змогу зекономити час на отримання того чи іншого документа.

Усі сформовані електронною системою документи будуть мати такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги з підписом і печаткою реєстратора. Кожному електронному документу буде присвоєно унікальний номер, за яким в електронній системі можна буде віднайти оригінал документу.

АЦСК ДФС поновило порядок отримання ключів

З 19 лютого 2015 року для отримання послуг електронного цифрового підпису заявнику необхідно надати дані про себе, що містять контактний номер телефону, електронну адресу, за якими можна тримати зв'язок із заявником. Якщо реєстраційні документи заповнює довірена особа, то, щоб уникнути доступу сторонніх до приватної інформації, окрім цих документів необхідно подати один конверт до кожного носія приватного ключа особи, що підписує. Відсутність будь-якої вищевказаної інформації в реєстраційній картці або документа зумовлює відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису. Ці нововведення пов'язані з тим, що вступила в дію нова редакція Регламенту АЦКС ІДД ДФС (п. 5.1).