Перегляд заборгованості зі сплати податків 

За допомогою Таксера ви можете подивитися інформацію про стан розрахунків з бюджетом по всіх податках та зборах, включаючи інформацію про заборгованість.

Щоб отримати інформацію про розрахунки з бюджетом Таксер здійснює синхронізацію з сервісом ДФС «Електронний кабінет платника податків». Синхронізація проводиться автоматично або вручну. Спосіб синхронізації можна вибрати в налаштуваннях облікового запису.

 

Як переглянути інформацію по розрахунках з бюджетом?

Для цього потрібно перейти на вкладку «Розрахунки з бюджетом» в розділі «Бухгалтерія».

Автоматична синхронізація здійснюється під час відправки звітів до податкової. Тому, якщо ви ще жодного разу не відправляли звіти за допомогою Таксер або бажаєте проводити синхронізацію в ручному режимі, необхідно «Синхронізуватися».

Для успішної синхронізації знадобиться запустити аплет та завантажити ключі ЕЦП (якщо вони ще не завантажені). Після чого Таксер виконає синхронізацію і ви зможете побачити інформацію по розрахунках з бюджетом. В Таксері вона відображається у вигляді таблиці.

Верхній рядок показує відкриті для вас бюджетні рахунки або, іншими словами, податки, які ви повинні сплачувати. Назви податків можуть повторюватися, якщо ви перереєструвалися з однієї податкової в іншу.

У першому стовпчику таблиці вказується дата зарахування сплачених податків та дата списання з рахунку.

У другому стовпчику вказуються зі знаком «+» сума податку, яку ви заплатили, а зі знаком «–» сума податку, яка вам була нарахована. Сума для нарахування береться з податкової декларації або виходячи з обов'язково платежу, який не залежить від вашого доходу (наприклад, ЄСВ або ЄП для 1 та 2 груп).

Третій стовпчик показує інформацію про баланс коштів на рахунку. Сума зі знаком «+» вказує на те, що у вас утворилася переплата, а зі знаком «–» на те, що ви не доплатили або не сплатили податок.

У четвертому стовпчику показується розмір пені нарахований за несплату податку.

Підсумковий рядок у таблиці показує баланс на дату синхронізації, де значення зі знаком «+» означає переплату податку, а значення зі знаком «–» означає недоплату податку. Якщо стоїть «0», то це означає, що податок сплачено копійка в копійку.

Дані про податки та збори потрапляють в сервіс ДФС «Електронний кабінет платника податків» тільки після подачі податкової звітності. Проміжок часу, через який дані декларації з податків та зборів доступні для перегляду, становить 24 години після отримання квитанції № 2. Інформація про баланс оновлюється на наступний робочий день після підтвердження податкової інформацію про сплату податків. Для обліку розрахунків платника податків з бюджетом по кожному податку відкривається картка особового рахунку, яка діє тільки протягом одного календарного року. В новому календарному році відкриваються нові картки особових рахунків, на які переноситься тільки підсумкова інформація про стан розрахунків попереднього року.

 

Можливі проблеми в роботі сервісу

Відсутні рахунки

У даний момент сервіс ДФС «Електронний кабінет платника податків» працює в тестовому режимі, тому інформація по заборгованостях з бюджетом надається довідково і в деяких випадках може бути неактуальною. В окремих випадках може бути відсутня інформація про рахунки платника податків. В такому випадку при спробі синхронізуватися можна побачити наступне повідомлення:

Така помилка може виникнути, якщо в сервісі ДФС «Електронний кабінет платника податків» відсутні рахунки по платнику податків. Найчастіше це відбувається у новоутворених СПД, які ще не здійснювали жодної сплати податку або не відправляли жодного звіту. У цьому випадку необхідно звернутися до служби підтримки ІДД ДФС по телефону 0 800 501 007 (напрямок 0) та залишити заявку про відсутність інформації по розрахунках з бюджетом в сервісі ДФС «Електронний кабінет платника податків» і, при необхідності, назвати свій ІПН. Через деякий час інформація по ваших рахунках буде додана в базу кабінету платника податків, після чого ці дані можна буде синхронізувати в Таксер. Зазвичай дані додаються в кабінет платника податків протягом декількох днів після звернення.

Не вдалося встановити зв'язок з кабінетом платника податків

Це означає, що відсутній зв'язок з сервісом ДФС «Електронний кабінет платника податків». Тому спробуйте повторити синхронізацію трошки пізніше.

Дивіться також:

Зворотний зв’язок