Чи необхідно підприємцю на спрощеній системі оподаткування зберігати документи на придбаний товар, який потім буде перепродано? 

Документи, що підтверджують покупку підприємцем товару з метою його подальшого перепродажу, є первинними документами. Підприємець зобов'язаний вести облік первинних документів і зберігати їх протягом трьох років. За незбереження таких документів законодавством передбачений штраф у розмірі 510 гривень.

Також за відсутності первинних документів на товар, який буде надалі перепродано, податкова служба може вирішити, що він був придбаний у фізичної особи. Як наслідок, податкова має право застосувати до підприємця, як до податкового агента, штраф за неутримання податку на доходи фізичних осіб, а це дорівнює 25% від несплаченої суми податку плюс пеня.

Дивіться також:

Цю консультацію було підготовлено юридичним відділом Таксер. Отримати безкоштовну юридичну консультацію може будь-який наш користувач. Поставити запитання
Зворотний зв’язок