Як підприємцю правильно прийняти на роботу найманого працівника? 

Для того, щоб відповідно до законодавства прийняти на роботу найманого працівника, підприємець повинен спочатку укласти з ним трудовий договір. У трудовому договорі має бути прописано: строк його дії (строковий або безстроковий), обов'язки найманого працівника, терміни виплати заробітної плати, а також її розмір і порядок виплати, час початку і закінчення роботи, кількість вихідних днів і тривалість щорічної оплачуваної відпустки. Такий трудовий договір повинен бути зареєстрований в державній службі зайнятості в тижневий термін з моменту фактичного допущення працівника до роботи. Полягає він у трьох примірниках: для підприємця, для працівника і для служби зайнятості. На кожного найманого працівника також повинна бути заведена трудова книжка.

Заробітна плата повинна виплачуватися працівникові регулярно не рідше 2 разів на місяць, а проміжок між виплатами повинен бути не більше 16 календарних днів. При виплаті заробітної плати підприємець зобов'язаний нараховувати єдиний соціальний внесок, а також утримувати з заробітної плати податок на доходи фізичної особи (далі — ПДФО). ПДФО та ЄСВ нараховуються при виплаті авансу (за першу половину місяця) і заробітної плати (за другу половину місяця). Звітність за найманих працівників підприємцем здається щоквартально. Також разово необхідно здавати звіт про прийнятих працівників за формою № 5-ПН.

Дивіться також:

Цю консультацію було підготовлено юридичним відділом Таксер. Отримати безкоштовну юридичну консультацію може будь-який наш користувач. Поставити запитання
Зворотний зв’язок